11 mar Projekt identyfikacji wizualnej – Apteka Przyjazna
Identyfikacja wizualna - Apteka Przyjazna Opis: Projekt identyfikacji oraz elementów akcydensowo-promocyjnych dla sieci aptek "Przyjazna Apteka". ...
Identyfikacja wizualna - Apteka Przyjazna Opis: Projekt identyfikacji oraz elementów akcydensowo-promocyjnych dla sieci aptek "Przyjazna Apteka". ...
Identyfikacja wizualna - redesign logo dla portalu Subiektywnie o Finansach. Opis: Redesign logo ...
Identyfikacja wizualna - redesign znaku dla firmy Makronex Stone. Opis: Redesign znaku dla firmy działającej w branży kamieniarskiej. ...
Identyfikacja wizualna dla osoby prywatnej. Opis: Identyfikacja działaności naukowo-badawczej z zakresu prawa i środowiska. ...
Identyfikacja wizualna dla Fetish-Shop. Opis: Identyfikacja dla sklepu internetowego sprzedającego luksusowe gadżety erotyczne. ...
Projekt logo, identyfikacji wizualnej i opakowań na olejki CBD dla firmy Kanaste....
Projekt logo dla spółki Grupa Chrobry. Opis: Założeniem do logo było wykorzystanie wizerunku lwa i przedstawienie go w kontekście siły, dostojności, elegancji. Wyrazisty sygnet zestawiłyśmy z bezszeryfowym krojem pisma, aby przełamać podniosłość znaku. ...
Identyfikacja wizualna dla Green&Gin Festival. Opis: Impreza łącząca kuchnię wegetariańską oraz napoje alkoholowe (głównie na bazie ginu). Festival kierowany dla koneserów tychże połączeń. Założeniami dla znaku było zaakcentowanie wyrafinowanej formuły festivalu. Padło na złoto i zieleń oraz minimalistyczną formę w układzie pionowym. ...
Projekt graficzny rodziny opakowań na kawę dla producenta Proper Palarnia Kawy z Bielska-Białej....
Projekt kolekcji mebli dla prywatnego inwestora....